sobota, 12 kwietnia 2014

Eksperyment La Roche Posay - tydzień 2 - podsumowanie

Druga część eksperymentu. Niedługo po zakończeniu poprzedniego podsumowania moja twarz zaczęła okazywać zniecierpliwienie.
Kolejna porcja Effeclar K i żelu do mycia twarzy opróżniona.

Miałam zamiar początkowo robić zdjęcia swojej twarzy i porównywać efekty. Cieszę się, że tego nie uczyniłam. Po pierwszym tygodniu stosowania nie mogłam zauważyć żadnego efektu.

Dziś ilość "efektów" jest przerażająca i gdyby nie fakt, że wiem, czego to może być efekt, zadziwiająca byłaby ilość niespodzianek, które pojawiają się przez cały tydzień na mojej twarzy.

Oto co pojawia się czasem na stronach oferujących zakup wybranego przeze mnie zestawu Effeclar:

Oczekiwany efekt po 24h - niedoskonałości są mniej widoczne
Po 8 dniach - niedoskonałości znacznie zredukowane
Po 4 tygodniach - pory są odblokowane, powierzchnia skóry jest wygładzona, nadmiar sebum i błyszczenie zmniejszone.

Już teraz powinnam więc stwierdzić, że kuracja nie działa. 

Zarówno mniejsza widoczność niektórych niedoskonałości, jak i ich redukcja nie pojawiły się.

Najważniejsze zalety Effeclara, które zauważam po 2 tygodniach regularnego stosowania:

- oczyszczanie twarzy rano i wieczór powoduje znaczące poprawienie się ogólnego wyglądu skóry
- krótkotrwały efekt jest dobry

Nie wskazuję żadnych wad, ponieważ uważam, że podsumowanie całości powinno pojawić się po 4 tygodniach.

Obecny stan mojej twarzy absolutnie nie nadaje się do publicznego pokazania. Uważam jednak, że efekt ten może być ściśle związany z oczyszczającym działaniem podjętej kuracji. Dlaczego?
Niedoskonałości mnożą się na potęgę, na skalę której do tej pory nie doświadczałam: pojawiają się w ilości i miejscach na twarzy, w których dotychczas panował błogi spokój .

Miejmy więc nadzieję, że okresowy dramat ma sens i jest zwiastunem przyszłej, pozytywnej zmiany.

Tak więc wyrzucając kolejne dwie buteleczki Effeclar Żel i Effeclar K ( którego 5ml zaskakująco wystarczy na dokładnie 7 dni kuracji!) mam nadzieję, że kolejny tydzień przyniesie przyjemne wieści.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz