wtorek, 11 marca 2014

Victoria Contreras Flores - Naszyjniki z cytatami i wierszami

Widziałam kiedyś przelotnie ofertę sprzedaży jednego z takich ornamentowanych cudeniek. Niestety nie udało mi się ich dostać w swoje ręce. Piękne i bardzo misterne ozdoby dekoltu utkwiły głęboko w mojej pamięci. Udało mi się odkopać kilka internetowych zdjęć tychże elementów.


Wspaniałe do prezentowania na pięknej skórze oraz na jasnych ubraniach. Z przyjemnością jednak noszę czernie, więc z pewnością bardzo szybko przemalowałabym własny egzemplarz na srebrny lub perłowy kolor. Zdjęcia sklepowe zazwyczaj mają jedną podstawową wadę - nie oddają pewnej proporcji związanej z ciałem i samym przedmiotem. Jeśli jednak uda mi się kiedykolwiek dostać własny naszyjnik w tym stylu z radością podzielę się jego zdjęciami!

Oryginalne i bajecznie drogie - niestety - zaprojektowane i wykonane przez firmę Victoria Contreras Flores.

http://victoriacontreras.com/VICBIJOUX/uk/cw_lepire.html

Wspaniałe, małe arcydzieła sztuki biżuteryjnej.

Pora więc zacząć poszukiwania własnych!

A Tobie, jak się podobają?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz