niedziela, 16 marca 2014

ICE GEL Relaxing Massage

Pochorowałam się i zwyczajnie na nic ochoty, a do tego zmarzłam niebotycznie.
Z dnia na dzień wlałam w siebie niebotyczne ilości wody, herbaty z cytryną i innych zdrowotnych substancji.
Nie zmieniło to jednak faktu, że katar mnie prześladował, a na całym ciele ciągle czułam nieprzyjemne dreszcze.

Pomysł na nasmarowanie się czymś pod noskiem i na plecach miał być świetnym. Niestety, okazało się, że z braku popularnego specyfiku zostałam z dwoma dziwnymi pojemniczkami żelów, co do których nie miałam przekonania. Pierwsze doświadczenie z RubAmo i ICE Gel Strong pozwoliły mi jednak szybko wybrać mojego nowego faworyta w walce o ciepło i odrobinę zdrowia.

Jestem w stanie pisać te słowa, co powinno być najlepszym dowodem skuteczności drugiego z tych specyfików.

Pierwszy bowiem skwituję krótkim stwierdzeniem: nie działa. Mimo intensywnego nacierania RubAmo nie pozwolił mi się powąchać. Nie pozostawił na plecach uczucia miłego mrowienia, a ciepło związane z samym wcieraniem szybko minęło.
Poza tym dość przykrym było pozostawione na plecach tłuste "coś", które wtarło się szybko w ubranie.
Po nacieraniu pleców nie pozostało więc nic, a próba udrożenienia sobie nosa wdychaniem RubAmo.
Nic.

Chora i kichająca poskarżyłam się znajomej, która nie mówić wiele podała dla mnie dość duży pojemniczek trzęsącego się, błękitnego żelu. Okazał się genialnym odkryciem!
Pojemniczek ICE Gel Relaxing Massage STRONG 4,5% ma 300ml pojemności. To bardzo dużo, jak na cenę ( ok.20zł\), w której jest dostępny. Pięknie pachnie, co od razu ułatwiło mi oddychanie.
Po natarciu nim pleców szybko się wchłonął nie brudząc ubrań. Plecy szybko sprawiały wrażenie nagrzanych a wrażenie to utrzymywało się dość długo.
Wydajny, tani i co najważniejsze: skuteczny!
Najlepszy żel do masażu, jaki dotychczas spotkałam. Nie jest przereklamowany, a więc nie kosztuje wiele. Ułatwia masaż i znakomicie się przyjmuje. ICE GEL zawiera wodę, alkohol, mentol i kamforę.
Z radością wykorzystam go ponownie - nie tylko w przypadku choroby, ale także, kiedy będę chciała rozmasować komuś zmęczone mięśnie.

Polecam gorąco!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz